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Innovation in the restaurant industry with big data... REDTABLE improves reliability of restaurant information

Multilingual support for global customers with smart tourism service

 

Established in 2011, REDTABLE is an innovative company that uses big data to present a new paradigm in the restaurant industry.

Under the leadership of CEO Do Hae-yong, REDTABLE collects and analyzes data from various channels, including social media, online reviews, and food-related content, to provide reliable dining information.

Leveraging this data, the company offers verified restaurant recommendations to consumers and effective marketing solutions to food service businesses, driving digital transformation in the dining industry.

REDTABLE’s services go beyond simply offering restaurant recommendations.
The company collaborates with local governments, public institutions, and private enterprises to operate smart tourism services, building a multilingual global dining information platform. Through REDTABLE, international customers can easily search for local restaurants, make reservations, and even complete payments—all in a seamless, one-stop process.

In particular, partnerships with global search engines and travel service providers (OTAs) enhance accessibility for both domestic and international customers.

 

 

REDTABLE has established itself as an important partner for restaurant companies. Through data analysis, the company identifies consumer behavior and preferences and establish customized marketing strategies based on this, contributing to increasing sales of restaurant companies. These services provide practical help to small and medium-sized restaurant companies in adapting to the changing market environment and becoming competitive.

By improving the credibility of data-driven dining information, REDTABLE is growing into a digital hub that connects the global food service industry.

REDTABLE CEO Do Hae-yong said, “REDTABLE aims to solve problems in the restaurant industry using big data and technology and provide value to both consumers and restaurant companies.”
“We will accelerate the digital transformation of the restaurant industry through innovative services.”

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하나은행, 글로벌자산관리센터(GWM) 통해 국내 최초로 국경 없는 자산관리 서비스 제공한다!! 하나은행(은행장 이호성)은 지난 23일 서울 삼성동 Place1에 글로벌자산관리센터(Global Wealth Management Center)를 오픈했다고 밝혔다. 국내 최초로 오픈한 글로벌자산관리센터는 자산의 글로벌 재배치가 본격화되는 흐름에 맞춰 국내를 넘어 전 세계를 아우르는 글로벌 자산관리 서비스를 제공하기 위해 마련됐다. 글로벌자산관리센터에는 신탁 컨설턴트, 변호사, 회계사, 세무사, 애널리스트 등 분야별 최고의 전문 인력이 배치되어 ▲리빙트러스트 ▲부동산&주식 ▲대체투자뿐 아니라 ▲국제조세 ▲글로벌부동산 ▲거주국 변경 등 복합적인 컨설팅을 제공한다. 특히, 해외로 이주한 손님에게는 현지 하나은행 영업점 및 제휴기관과 직접 연계하여 투자이민, 가업승계 등 현지 기반의 맞춤형 자산관리 컨설팅을 제시하고, 국내로 귀국한 역이민 손님에게는 해외체류 경험 및 해외 비즈니스 커리어를 반영한 글로벌 포트폴리오 구성, 환리스크 관리 등 최고의 자산관리 서비스를 지원한다. 이를 위해 하나은행은 전 세계 27개 지역 112개의 해외네트워크를 활용하여 손님이 원하는 지역이라면 어디든지 최상의 글로벌 자산관리 서비스를 선보일 계획이다. 또한, 이번 오픈에 맞춰